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The Little Echo of Art and Fashion
A Review of Art and Fashion Created by Luigi Di Donna
Launched for the opening of Fashion Week on September 16th at the Roxie cabaret on the Champs-Elysées in Paris, its cover made of canvas paper offers one hundred and fifty pages of art, perfumes, chocolate by top pastry chefs, and fashion. The ingenious idea developed by Communication_S agency and published by Editions d'Antan has opened the runway shows of Paris Fashion Week and continues its momentum. From Basel to the Monaco Grand Prix, from the Cannes Film Festival to the Deauville American Film Festival, "The Little Echo of Art and Fashion" will be reissued every quarter on 170-gram paper for cinema and major events. The illustrated journal, available by reservation, will support a charitable association for each edition. The funds raised from its sale will be donated to causes dear to its heart, starting with the Thyroid Gala, which fights against thyroid diseases.
The evolution of "The Little Echo of Art and Fashion" comes with the official launch of Concept Media Signature, originally scheduled for May 2019, which will now take place during the Monaco Grand Prix in 2021. Available by order, "Signature" presents itself as a sublime framework of stunning luxury with automotive technology. Referencing the technical expertise of its generation and the unmissable encounters it features, this exceptional media encompasses in each of its pages expertise and rarity, surpassing notions of ultra-luxury. Designed as an art object, it includes archives of concept cars and top horological houses."
Le Petit Echo de l'Art et de la Mode
"Une revue d'art et de mode créée par Luigi Di Donna
Lancée pour l'ouverture de la Fashion Week le 16 septembre au cabaret Roxie sur les Champs-Élysées à Paris, sa couverture en papier toilé offre cent cinquante pages d'art, de parfums, de chocolat par les grands chefs pâtissiers et de mode. L'idée prodigieuse développée par l'agence de Communication_S aux éditions d'Antan a ouvert les défilés de la semaine de la mode parisienne et continue sur sa lancée. De Bâle au Grand Prix de Monaco, du Festival de Cannes au Festival du Film Américain de Deauville, le Petit Écho de l'Art et de la Mode sera réédité chaque trimestre sur un papier de 170 grammes pour le septième art et les grands événements. Le journal illustré, disponible sur réservation, viendra en aide à une association caritative pour chaque édition. Les fonds récoltés par sa vente seront reversés aux causes qui lui sont chères, à commencer par Ted Gala qui lutte contre les maladies de la thyroïde.
L'évolution du Petit Écho de l'Art et de la Mode s'accompagne du lancement officiel du Concept Media Signature, dont la sortie initialement prévue en mai 2019 se fera lors du Grand Prix de Monaco 2021. Disponible sur commande, « Signature » se présente telle une sublime armature du luxe époustouflant la technologie automobile. En référence aux savoirs-faire techniques de sa génération et aux rencontres immanquables qui s'y réfèrent, ce média d'exception concentre dans chacune de ses pages l'expertise et la rareté, dépassant les notions d'ultra-luxe. Pensé comme un objet d'art, il comprend les archives des concept cars et des plus grandes maisons d'horlogerie."





